perjantai 10. helmikuuta 2012

WTF?!? Juoksut nro2

Heips!

Oon ollu tän viikon kipeenä. Maanantaina lähin kesken koulupäivän. Ma-ke oli sellaisa pikku kuumetta, joten suunnitelmissa oli mennä torstaina kouluun. Enpä mennyt, koska heräsin vartin yli kuusi siihen että tärisin, palelin, olin hiestä märkä, kuume 38.1, oksetti. Torstaina kuume nousi "parhaimmillaan" 38.5 asteeseen. Tänään on ollut melko kuumeeton päivä. Ihan kivaa, kun melkein koko kouluviikon pois ja viikonlopuksi paranee. :D

Aiheeseen eli koiruuksiin. Tällä viikolla ei olla voitu tehdä hirveesti mitään, johtuen mun voinnista. Opetin Emmalle noutamista ja Epulle koskettamista. Ihan hyvin ne oppii. :)
Emmalla alkoi keskiviikkona juoksut. Siis mitämitämitäMITÄ!?! Ensimmäisistä juoksuista on n2kk, joten miten ihmeessä nyt voi alkaa toiset?? Laitoin kasvattajalle viestiä, saa nähdä mitä vastaa.

Huomenna on agi-epiksen Koirakoutsin hallilla. Olin jo ilmoittanut Epun sinne, mutta jouduin perumaan, koska en pysty juoksemaan. Tai no pystyisin, mutta vanhemmat ei anna lupaa. :D
Sunnuntaina on match show, K-Supermarket Linkin p-hallissa. Sinne olin ilmoittanut Emman, mutta en viitsi juoksuisen koiran kanssa sinne mennä pilaamaan urosten päivää. Ensikerralla sitten epiksiin ja mätsiin. Vielä loppuun vähän kuvasaastetta!  Hyvää viikonloppua!
Ne leikkii ! <3

Rakas läskimakkara <3

Intohimoinen leluntappohetki menossa :)

Pemppa ja Hemppa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tassunjäljet tänne