tiistai 6. maaliskuuta 2012

Nyt sitte!!!

Ärsyttävää! Roikun koneella ihan liikaa ja silti en saa päivitettyä blogia.... ;(
Lupaan parantaa tapani ja yritän olla vähemmän koneella.
 Jaa, hiihtoloma oli ja meni. Ohjelma oli seuraavanlainen:
Welho, samojedi
Maanantai Mentiin Emman kanssa mun ?bestiksen? luokse yöksi. Siellä oli talon oma koiruus sammari Welho, joka on muuten neitosta viikon vanhempi. Koirat leikki jonkin aikaa ja sitten tytsy muuttui sekopääksi. W ei saanut tulla ollenkaan ihmisten viereen, kun E murisi(en olis uskonut, että noin pienestä koirasta lähtee sellanen meteli. :D ) korvatluimussa. Sain sen kyllä rauhottuun sitten, mutta oli joko illan ja aamun vähän varautunut. Olikohan W vahingossa satuttanut tai jotain. : / 


Kröhöm... Paras kuva koirista yhdessä :D (tärkeet kamut mukana kuvassa)


Jooooh, tonnehan mahtuukin niin hyvin että...
 Kannatti opetttaa koirat nukkuun sängyssä. :D
Tiistai
Löhöilin kotona. :D Kävin koirien kanssa lenkillä jäällä, joka on käytännösä katsoen meidän taka- /alapihalla(asutaan kerrostalossa).

Keskiviikko
Lähdettiin porukoitten kanssa Virroille mun mummin ja sen miehen luokse. Siellä oli myös mun täti, jonka oon nähnyt viimeks neljä vuotta sitten. Kerrottiin niille Emmasta(joo tällei ajoissa :D ) ja kukaan ei saanut sydänkohtausta, joten kaikki hyvin!




Eppuinen <3
Torstai
Kävin äitin kanssa Tampereella. Ostin kynsilakkoja, koska kynsienlaittokärpö on purrut mua jälleen. 
  Illalla oli agility ja Eppu oli ihan super. <3 Nollaratoja ja sit mun muistikatkosmoka, mutta kaiken kaikkiaan aivan sairaan hyvin. Kouluttajakin sanoi, että oon kehittynyt ohjaajana syksystä valtavasti! Hihii, arvatkaa oonko vieläkin ylpee noista sanoista. ;) Vuoden alusta lähtien meillä on alkanut menee merkillisen hyvin treeneissä. Ennen oltiin aina niitä, joidenka piti sitä rataa tahkoja tuplasti kauemmin kuin muiden. Olin tosi epävarma ohjaaja, vaikka Eppu onkin todella agissa. Kyllä me niihin kisoihin vielä mennään!

Perjantai
Päätin, että emman seuraava näyttely on 20.5. Mouhijärvellä. Häijään näyttely Häijään Nesteellä on ryhmis FCI kolmosille(terrierit) ja nelosille(mäykyt). Lenkkeilin ja siskon tytöt tuli meille hoitoon. 6v ja pian 5v tytöt riehuivat paljon! Mulla vaan kärtsähti pinna, koska nuorempi repi ärrejä hännistä. ;( Ja sen johdosta OLEN TEHNYT SÄÄNNÖT VIERAILLE! Niissä on mustaa valkoisella miten pitää käyttäytyä ja mitä lupaan tehdä jos ei käyttäydy kuten pitää. Voin julkaista ne loppuviikosta. 

Lauantai
Emman seisotuspönötys n. 9½kk
Kävelin Epun aknssa piitkän lenkin ja päätin, että nyt molemmilla alkaa kuntokuuri! Mulle lihasta ja Epulla painonpudotus. Opetin Emmalle kiitos-käskyn, jolloin koira menee puolittain maahan. Peppu siis keikkuu ylhäältä, mutta etutassut ja rinta ovat maassa. Tytsy oppi sen välittömästi. Viisi toistoa ja siinä se. Nyt se tarjoa kiitosta kokoajan. :D Treenailin Epulla jalkakeppejä avokulmasta. Kyllä se on täydellinen poika! <3 



Sunnuntai
Ihaa :)
Lenkkeilin äitin kanssa ja treenailin samoja juttuja kuin edellisenä päivänä.
Järvimaisemaa talon takaa rannasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tassunjäljet tänne