sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Kesää ja talkoita kohden!

Heips!

Meidän Hemulainennainen täytti tiistaina 22.5. 1vee !! Olin tuolloin opintoretkellä Helsingissä. Luokanvalvoja ei  ole koiraihminen eikä ymmärtänyt, että mun olis pitänyt olla kotona tiistaina juhlimassa Hemppaa!
Emma 1v 22.5. 

Meilkein joka päivä olen käyttänyt koiria uimassa, mutta tänään oli ensimmäinen kerta, kun viitsi rahdata kameraa mukana. Sainkin räpsittyä ihan kivoja kuvia tyypeistä. Emma oppi eilen uimaan!!!! Ja se meni  järveen jopa vaapaaehtoisesti Epun perässä. :) Eppu on vähän laihtunut, mistä olen erittäin iloinen. Sain yhdeltä kaverilta hyviä vinkkejä, miten koiran saa laihtumaan.
Vinkkejä koiran laihdutukseen:
-Pienentää ruuan määrää varsinkin, jos koira leikattu ja/tai ei kovin aktiivinen
-Jättää iltaruoka pois, koska se syötetään palkkana lenkillä ja treeneissä
-Tarjota paljon monipuolista liikuntaa päivittäin
-Jättää turhat namit pois eli ei syötä kotona mitään lisäherkkuja

Eppu ei varmaan sen takia laihtunut, koska syötän lenkillä nameja ihan ylipaljon. Siinä jätkä sai ns. kolmannen aterian. Nyt sitten pitäis saada läskit lähtemään. Jos reilu kilo lähtisi, niin kaikki olisi hyvin.

Olin tänään Ylöjärven Koirakerhon järjestämässä Helluntai Match showssa Kodin Terran parkkipaikalla, Juhansuontiellä, Kolmenkulmassa, Nokialla. Niin ja olin siis tuolla töissä.  Ilmoittautumisessa pyörin ja paloin.... Paloin typerästi kaulasta, joten nyt näyttää niin kuin mulla olisi kaulapanta. : D Siellä oli mukavaa talkoilla ja huomenna uudestaan talkoilemaan... ja tiistaina! Tässä on oikein talkoiluputki päällä. Huomenna ja tiistaina olen agilitykisoissa, Mutalassa. Toimin siellä buffetinhoitajan roolissa. Toivottavasti ei sataisi ja saataisiin mukavat kisat järjestettyä. Ärsyttää vain, että en kerkiä pahemmin koirien kanssa lenkkeilemään. Pääsen ma ja ti koulusta klo 15.05 ja viimeistään klo 16 on lähdettävä skopalla kohti Mutalaa. Kotiin pääsee lähtemään joskus klo 21.30 eli teen tavallaan 12 tuntisia työpäiviä. Noh, saanpahan ainakin talkoovelvoiteet viime talvelta, tältä kesältä ja ehkä jopa ens talvelta suoritettua. :)

Sitten kuvia!
Karvainen korva-apina <3

Sunshine girl <3

Aloittelevalla uimarilla täytyy olla asianmukaiset vetimet päällä!

Kieli!

Mikään terrieri ole, vaan noutaja! ;)

Itse Söpöys <3

Rrrrravistus!

Sunshine boy <3

Eppu tekee likaisen työn ja Emma varastaa viime metreillä kunnian itselleen. Reilu kaveri! :)

Todistettavasti Emma ui!

Ensin Eppu ravisti, kun olin ottamassa kuvaa. Toisella kerralla Emma ravisti.... 

Kesäkoirat <3

4 kommenttia:

  1. Ihanat hauvelit! Ja taas niin upeita kuvia :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kesäkuvia! Oon kans tulossa talkoilemaan huomenna Mutalaan ja koirat jää taas vähemmälle lenkille, dääm.

    VastaaPoista
  3. Kiitoksis kaikille! Olen itsekin tyytyäinen räpsyihin. :)
    Anna, näinkin sut siellä. Olin talkoillessakin kokoajan kamerassa kiinni. Hyviä otoksia sieltäkin tuli. :)

    VastaaPoista

Tassunjäljet tänne