perjantai 18. toukokuuta 2012

ONNEA RAKAS EPPU !!!


Epulla oli eilen seitsemän vee synttärit. Mun pikkuinen poju on jo ikämies! 
Tässä tulee kuvia ukosta sen elämän ajalta. Eivät ole aika järjestyksessä. Nauttikaa, niin mekin nautitaan! :)



Eppuhepun official maksalaatikkomahalaukkukakku! :)

"Pikkisiskokin" sai maistaa, mieli olisi tehnyt lisää. ;)

My darling <3

Komistus <3

Nenuli ;)

Eppu rakastaa vesileikkejä! Parasta on kivien sukeltaminen pohjasta...

Herra Kesäheinä <3

Lumisukeltaja :)

Raksupoksu!

 Mr. Sunshine <3

Lumimies !


R A K A S T A N Eppua aivan tooosi paljon! Se on mun elämän ykkösjuttu. Oon todella kiitollinen Katja Leinoselle näin upeasta koirasta kuin olen saanut. Kiitos kaikille, joidenka kanssa ollaan treenailtu, lenkkeilty tai vaan hengailtu. Te olette olleet mun ja mun superjätkän menossa mukana, joten kiitos siitä. :)

p.s Emmalla on sunnuntaina 2nd näyttely. Jännittää ton apinan puolesta, mutta blogailen sitten miten meni vai menikö ollenkaan. Viikonloppuja! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tassunjäljet tänne