keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Tavoitekatsaus 1

Viime vuoden viimeisenä päivänä julkaisin meidän tavoitteet tälle vuodelle. Nyt sitten katsotaan mitä ollaan pystytty saavuttamaan ja mihin on vielä matkaa. 


Emma

-Kaksi näyttelykäyntiä 4.2. Keuruu ja 20.5. Häijää. Menossa vielä ainakin Kaupin vinttariradalle ryhmikseen 1.9.

-Agilityn alkeiskurssi Joo, tän te tiedättekin, jos olette lukeneet edellisen postauksen. En usko, että Ylökkille päästään alkeisiin. Johonkin muualle yritetään, kunhan osataan käyttäytyä paremmin.

-Oppisi käytäytymään kuin kunnon koira! KESKEN JA PAHASTI!

-Terveenä pysymistä!  Terveenä on pysynyt.

Eppu
-Agilitykisoissa starttaus!!!  9.7. on viimeinen päivä ilmoittautua Ylökkin agikisoihin...En ole vielä uskaltanut, mutta kyllä mä sen vielä teen!!! 

-Laihtumista(kastraation jälkee poika on vähän lihonut, joten hoikistuminen välttämätöntä) Eppu on laihtunut ! Nyt tällä ihrasialla erottaa jopa vyötärön. :)

-Terveenä pysymistä! Terveenä on tämäkin pysynyt.

Veera
-FB:ssä liityin tapahtumaan: Hei HerkkuPeppu, Otatko haasteen vastaan? KARKITON VUOSI 2012!! Joo.... tota noin.... kestin sellaset 17 päivää, kunnes sorruin taas karkkiin, että sellanen oli mun karkiton vuosi. :D


-Parempaan kuntoon Tätä olen nyt tosissani tavoitellut. Aamulla ja illalla juoksulenkki, kyykkyhyppyjä ja kaikkea muuta mukavaa. 

-Olen kiltimpi koirille ja ihmisille Olen ainakin yrittänyt! Tiedä sitten miten olen onnistunut...

-Opettelen käyttämään kameraa ja kuvaamaan hyvin! No välillä saan tose jees kuvia, että en vieläkään osaa käyttää manuaalia kunnolla. Vaiheessa!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tassunjäljet tänne