sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Eppu on ♥



Nyt on pakko tunnustaa, että kisakärpänen on purrut hieman liian pahasti. :D

Tajusin lauantai aamuna, kun herätys on 0500 ja autossa istuttiin jo ennen auringon nousua, että nyt mustakin on tullut oikeasti koirahulluihminen! Kaikkea sitä joutuukin tekemään voidakseen harrastaa koirien kanssa. Ennen olen ollut rehellisesti vain koiraihminen, mutta nyt on jo tosikyseessä! 


Lähdettiin tosiaan Minnan ja poikien kanssa kohti Vantaata. Ojangossa oli HSKH:n järkkäämät kisat. Lauantaina ykkösille&kakkosille ja sunnuntaina sitten kolmosille. Epulla oli kaksi starttia.

Hyl (ylläripylläri :D)

Aiettä mua ärsyttää, etten ottanut Eppua paremmin haltuun putken jälkeen! Eihän sille mitään voi, 
mutta hei katsokaas noita keppejä! Ne on aina olleet meidn suurin murhe, 
mutta nyt ne menee kuin vettä vaan. Olin, ja olen edelleen, tosi ylpeä ukosta! :)

5rv, -7.07s, sijoitus 3.

Himputin kontaktivirhe! Tämäkin oli Epulta niin hienoa tekistä, 
että harmittaa etten ottanut kontaktia tarkemmin. Olen kuitenkin huomannut, 
että olen kehittynyt ohjaajana paljon ekoista kisoista.
Epun kanssa vaan on niin vaivatonta ja mukavaa mennä ja tehdä. 
Luotan siihen ja en joudu pettymään. Oon vieläkin fiiliksissä noista kepeistä! 
Sijoituttiin kolmansiksi ja palkinnoksi oli mm. lahjakortti ilmaiseen starttiin HSKH:n kisoissa.
Pitäänee siis lähteä Ojankoon uudestaan! 

Minnalle ja Jäyhälle ensimmäinen LUVA kakkosista! Onnea! :)

Kaikenkaikkiaan päivä oli mukava irtiotto arjesta hyvässä seurassa. 
Minnan kanssa on niin vaivatonta ja luonnollista mennä kisoihin. 
Matkoineen päivä venyi hieman yli kaksitoista tuntiseksi, mutta eipä se mitään haitannut.
Huomenna alkaa Emsin ohjattu agitreeni ja voin kertoa, että jännittää ihan hemmetisti...
(BTW luvassa postaus rakkaan kotiseurani toiminnasta meidän treeniasiassa. Vituttaa)

Man of my life, Eppu ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tassunjäljet tänne