sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Rakas poju!

Kirjotin Epulle MUSCH Ystävänpäiväkirjeen. Käykää tykkään siitä: Raksupaksupoksu <3

Raksupaksupoksu <3

Raksupaksupoksu <3

Moi Eppu ! Haluun ensiks pyytää anteeks, koska tiedän että oon ollut joskus sulle ilkee. Nipottanu, ärhennelly, ajatellu ett kaikki on sun syytä, vaikka mikään ei oikeesti ollu!! Oon tosi pahoillani kaikesta pahasta mitä oon sulle tehny tai sanonu! Oot mulle niin rakas, ettei kukaan arvaakkaan. En tiedä missä olisin ilman sua! Mä tiedän, että oot oikee metsästysterrieri poika ja sun pitää olla kova, mutt haluun ett sä tulisit mun syliin. Tiedän, ett et ole niinku toi rasittava pentu, mutta sulle on silti paikka mun sylis! Vaikka Emma onkin useemmin mun sylin, se ei tarkota ett rakastaisin sitä enemmän. Mä rakastan sua Eppu!! Mikään ei tuu ikinä muuttaan sitä! En haluu, ett kuolet koskaan! Tiedän, ett se on mahdotonta, ei kukaan oo kuolematon. Mutta mua pelottaa ajatella miten kestän sun menetyksen. Alan heti itkeen, ku vaan kuvittelen sut makaamas pedilläs harmaana ja silmät kii, katselemas viimeistä untas, ikiunta. Mä en kestä sitä!! Mä lupaan sulle, ett tänä vuonna me startataan edes kerran virallisis agilitykisoissa! Me tehdään se hymyillen! Mä lupaan olla kiltimpi sulle ja huomioida sua enemmän, koska sä oot mun parasystävä. En tarvii ketään ihmistä, koska mulla on sut! Sä oot unelma koira mulle. Täydellinen, superhypermegaultra RAKAS. Pidetään häntä korkeella ja ollaan yhdessä niin pitkään ku voidaan.
Rakastaen: Veera

1 kommentti:

Tassunjäljet tänne